Archieven: Veelgestelde vragen

Er is iets fout gegaan met de bezorging

Is er iets fout gegaan met de bezorging? Doe dan het volgende: 1. Check goed je T&T code waar het pakket ligt. Check daarvoor https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren.html. Als het pakket bij ons verzonden en heeft de vervoerder het ergens neergelegd, maar weet je niet precies waar? Bedenk dan eerst goed waar het kan zijn. Vraag je huisgenoten […]

Ik heb geen toegang tot mijn digitale omgeving

Stap 1: Log in met het mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan. Anders heb je geen toegangStap 2: Ga naar Mijn Leeromgeving in het menu en navigeer naar jouw vak. Met een digitaal abonnement heb je toegang tot alle vakken van je jaar. Voor de releasedatum heb je toegang tot de samenvatting van vorig […]

Wat houdt een abonnement precies in?

Bij een abonnement ontvang je alle samenvattingen in het academische jaar. De vorm waarin hangt per type abonnement af (brons = alleen digitaal, zilver = alleen op papier, goud = zoweldigitaal als op papier)

Hoe werkt een pre-order precies?

Als je een pre-order doet, dan heb je als eerste je samenvattingen binnen! De verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. We houden hierbij een releasedatum aan, die we aangeven op de productpagina van het Reken Maar verslag. Als je een pre-order hebt gedaan, worden de verslagen op de releasedatum naar je verzonden.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Orders die voor 13:00 zijn besteld worden dezelfde dag verzonden. Bestel je na 13:00 uur, dan verzenden we je pakket de volgende dag. We werken daarbij met PostNL. Normaliter heb je jouw pakket de volgende werkdag in huis, indien PostNL zijn werk goed doet.