Alles wat je nodig hebt
om je tentamen te halen

Reken Maar verslagen zijn samenvattingen van alle vakken van Bedrijfskunde, IBA, Economie en IBEB. Eigenlijk is het woord samenvatting zelfs nog te kort door de bocht om onze verslagen te beschrijven.
Het is een compleet lespakket met oefenvragen, stamppagina’s, oude tentamens en begrippenlijsten.

Tentamenstress?
Niet voor jou!

Chill, rustig aan… Met Reken Maar hoef je je geen zorgen te maken voor je tentamens. Onze verslagen  bevatten alles wat je nodig hebt om je voor te bereiden. Alle tentamenstof, QR-codes die leiden naar uitlegvideo’s, oefenopgaven, uitgebreide uitwerkingen, formulebladen… Meer dan Reken Maar heb je niet nodig bij het studeren. En dat geeft peace of mind!

Ga direct aan de slag

Doelgericht aan de slag

Reken Maar Verslagen is alles wat je nodig hebt om te slagen voor je tentamens! Dan ga je pas doelgericht aan de slag en houd je tijd over voor leukere zaken in het (studenten) leven!

Bekijk alle vakken

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Kunnen de samenvattingen ook buiten Nederland bezorgd worden?

Jazeker, maar de verzendkosten zijn dan wel een stuk hoger.


Lees meer
Hoe zit het met de verzendkosten?

Je order wordt verzonden als een brievenbuspakje of met pakketpost. Je krijgt voor beide mogelijkheden een Track & Trace code.


Lees meer
Hoe werkt een pre-order precies?

Als je een pre-order doet, dan heb je als eerste je samenvattingen binnen! De verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. We houden hierbij een releasedatum aan, die we aangeven op de productpagina van het Reken Maar verslag. Als je een pre-order hebt gedaan, worden de verslagen op de releasedatum naar je verzonden.


Lees meer
Ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Over het algemeen heb je het pakket de volgende werkdag in huis, indien je voor 13:00 hebt besteld. Het kan echter zijn dat dit een dagje langer duurt. Wanneer je na meer dan 2 werkdagen nog niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Deze zoekt voor je uit waar het probleem zich bevindt, […]
Lees meer

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Orders die voor 13:00 zijn besteld worden dezelfde dag verzonden. Bestel je na 13:00 uur, dan verzenden we je pakket de volgende dag. We werken daarbij met PostNL. Normaliter heb je jouw pakket de volgende werkdag in huis, indien PostNL zijn werk goed doet.


Lees meer

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
We proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Wat houdt een abonnement precies in?

Bij een abonnement ontvang je alle samenvattingen in het academische jaar. De vorm waarin hangt per type abonnement af (brons = alleen digitaal, zilver = alleen op papier, goud = zoweldigitaal als op papier)


Lees meer
Wanneer ontvang ik mijn samenvattingen?

Op de dag dat ze uitkomen. Dit is meestal in de derde week van het blok. Ga naar het specifieke vak om de releasedatum te kunnen zien.


Lees meer
Hoe krijg ik toegang tot mijn digitale samenvattingen?

Ga naar Mijn Leeromgeving in het menu en navigeer naar jouw vak. Vergeet niet in te loggen, anders heb je geen toegang. Zodra je een digitaal abonnement afsluit heb je toegang tot alle vakken van je jaar. De digitale samenvatting zal hier geüpload worden op de dag dat de papieren samenvatting uitkomt.


Lees meer
Hoe werkt de betaling van een jaarabonnement?

Een jaarabonnement is een eenmalige afschrijving, waarmee je het hele academische jaar lang recht hebt op alle samenvattingen (digitaal en/of op papier). Na het academische jaar loopt het abonnement automatisch af.


Lees meer
Verlengt het abonnement automatisch als ik naar het volgende jaar ga?

Nee. Een abonnement is alleen van toepassing op één academisch jaar. Het volgende academisch jaar moet je een nieuw abonnement afsluiten voor dat jaar.


Lees meer
Wat moet ik doen als mijn adres verandert?

Stuur ons een mailtje op [email protected] met je adreswijziging of bel ons even op! Wij veranderen dan je adres voor toekomstige verzendingen.


Lees meer
Kan ik mijn type abonnement wijzigen (brons/zilver/goud)?

Je kan je abonnement altijd “upgraden” maar niet “downgraden”. Stuur ons een mailtje op [email protected] of bel ons even op! Dan helpen wij je om het abonnement aan te passen.


Lees meer

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
We proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.