Archieven: Veelgestelde vragen

Ik heb per ongeluk de verkeerde boekjes besteld

Kom je er na het bestelling (maar voor het einde van de werkdag) achter dat je per ongeluk de verkeerde boekjes hebt besteld? Bel dan direct onze klantenservice, zodat we de juiste boekjes aan je kunnen opsturen. Anders moet je lang wachten voordat je de juiste boekjes weer bij je thuis hebt. En dat is […]

Ik kan niet inloggen

Probeer de volgende twee stappen: 1. Gebruikersnaam / e-mailadres: Check in je inbox met welk emailadres je jouw bestelling hebt gedaan. 2. Wachtwoord: ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan. Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd bij mijn bestelling

Je kunt je adres hier aanpassen: https://rekenmaarverslagen.nl/account/edit-address/. Heb je een abonnement? 1) Pas dan eerst je adres aan met bovenstaande link. Daarna 2) stuur je ons een mailtje en wij zorgen ervoor dat je toekomstige papieren samenvatting op je nieuwe adres aankomen!

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevoerd

Kom je hier direct na het bestellen achter? Ga dan naar https://rekenmaarverslagen.nl/account/edit-account/ om hier je mailadres aan te passen. Lukt dit niet? Als je ons een mailtje stuurt dan passen wij het mailadres voor je aan.

Wat is de releasedatum van de samenvattingen?

De releasedata van 2023/2024 zijn als volgt: Als je een pre-order doet (dus een bestelling voor de releasedatum), dan wordt deze op de releasedatum verzonden. Papieren boekjes gaan dan met de post mee. De digitale samenvattingen worden dan geüpload.