Ja, dit kan, maar alleen als je met je studie bent gestopt en de boekjes daardoor niet meer nodig hebt. Wat betreft het terug te geven bedrag: We rekenen dan met de volledige prijs van het aantal boekjes dat je gehad hebt. Dus stel, je hebt al 5 van de 10 vakken ontvangen, dan gaan […]
Check hiervoor ons retourbeleid. Daar vindt je alle informatie omtrent het retourneren.
Kom je er na het bestelling (maar voor het einde van de werkdag) achter dat je per ongeluk de verkeerde boekjes hebt besteld? Bel dan direct onze klantenservice, zodat we de juiste boekjes aan je kunnen opsturen. Anders moet je lang wachten voordat je de juiste boekjes weer bij je thuis hebt. En dat is […]
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Probeer de volgende twee stappen: 1. Gebruikersnaam / e-mailadres: Check in je inbox met welk emailadres je jouw bestelling hebt gedaan. 2. Wachtwoord: ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan. Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice
Je kunt je adres hier aanpassen: https://rekenmaarverslagen.nl/account/edit-address/. Heb je een abonnement? 1) Pas dan eerst je adres aan met bovenstaande link. Daarna 2) stuur je ons een mailtje en wij zorgen ervoor dat je toekomstige papieren samenvatting op je nieuwe adres aankomen!
Kom je hier direct na het bestellen achter? Ga dan naar https://rekenmaarverslagen.nl/account/edit-account/ om hier je mailadres aan te passen. Lukt dit niet? Als je ons een mailtje stuurt dan passen wij het mailadres voor je aan.
Neem in dit geval op met onze klantenservice door een mail te sturen of te bellen. Wij zorgen er dan voor dat je de juiste samenvatting ontvangt! Graag niet én mailen én bellen! We handelen je vraag sneller af als er maar één ticket aangemaakt wordt!
De releasedata van 2024/2025 zijn als volgt: Als je een pre-order doet (dus een bestelling voor de releasedatum), dan wordt deze op de releasedatum verzonden. Papieren boekjes gaan dan met de post mee. De digitale samenvattingen worden dan geüpload.
Je kan je abonnement altijd “upgraden” maar niet “downgraden”. Stuur ons een mailtje op [email protected] of bel ons even op! Dan helpen wij je om het abonnement aan te passen.
- 1
- 2