Alles wat je nodig hebt
om je tentamen te halen

Reken Maar verslagen zijn samenvattingen van alle vakken van Bedrijfskunde, IBA, Economie en IBEB. Eigenlijk is het woord samenvatting zelfs nog te kort door de bocht om onze verslagen te beschrijven.
Het is een compleet lespakket met oefenvragen, stamppagina’s, oude tentamens en begrippenlijsten.

Tentamenstress?
Niet voor jou!

Chill, rustig aan… Met Reken Maar hoef je je geen zorgen te maken voor je tentamens. Onze verslagen  bevatten alles wat je nodig hebt om je voor te bereiden. Alle tentamenstof, QR-codes die leiden naar uitlegvideo’s, oefenopgaven, uitgebreide uitwerkingen, formulebladen… Meer dan Reken Maar heb je niet nodig bij het studeren. En dat geeft peace of mind!

Ga direct aan de slag

Doelgericht aan de slag

Reken Maar Verslagen is alles wat je nodig hebt om te slagen voor je tentamens! Dan ga je pas doelgericht aan de slag en houd je tijd over voor leukere zaken in het (studenten) leven!

Bekijk alle vakken

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Kunnen de samenvattingen ook buiten Nederland bezorgd worden?

Jazeker, maar de verzendkosten zijn dan wel een stuk hoger.


Lees meer
Hoe zit het met de verzendkosten?

Je order wordt verzonden als een brievenbuspakje of met pakketpost. Je krijgt voor beide mogelijkheden een Track & Trace code.


Lees meer
Hoe werkt een pre-order precies?

Als je een pre-order doet, dan heb je als eerste je samenvattingen binnen! De verslagen worden naar je verstuurd zodra ze beschikbaar zijn. We houden hierbij een releasedatum aan, die we aangeven op de productpagina van het Reken Maar verslag. Als je een pre-order hebt gedaan, worden de verslagen op de releasedatum naar je verzonden.


Lees meer
Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Orders die voor 13:00 zijn besteld worden dezelfde dag verzonden. Bestel je na 13:00 uur, dan verzenden we je pakket de volgende dag. We werken daarbij met PostNL. Normaliter heb je jouw pakket de volgende werkdag in huis, indien PostNL zijn werk goed doet.


Lees meer

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
We proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Wat houdt een abonnement precies in?

Bij een abonnement ontvang je alle samenvattingen in het academische jaar. De vorm waarin hangt per type abonnement af (brons = alleen digitaal, zilver = alleen op papier, goud = zoweldigitaal als op papier)


Lees meer
Wat is de status van mijn bestelling? Wanneer kan ik mijn samenvattingen verwachten?

We maken een split in de dag. Samenvattingen voor 13:00 proberen we dezelfde dag te versturen. Orders na 13.00 gaan de volgende dag mee. Als we je order gaan inpakken, dan maken we meteen een Track en Trace code aan. Dat doen we met onze partner Sendy. Je ontvangt van Sendy een mail met je […]
Lees meer

Ik heb geen toegang tot mijn digitale omgeving

Stap 1: Log in met het mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan. Anders heb je geen toegangStap 2: Ga naar Mijn Leeromgeving in het menu en navigeer naar jouw vak. Met een digitaal abonnement heb je toegang tot alle vakken van je jaar. Voor de releasedatum heb je toegang tot de samenvatting van vorig […]
Lees meer

Hoe werkt de betaling van een jaarabonnement?

Een jaarabonnement is een eenmalige betaling, waarmee je het hele academische jaar lang recht hebt op alle samenvattingen (digitaal en/of op papier). Na het academische jaar loopt het abonnement automatisch af.


Lees meer
Verlengt het abonnement automatisch als ik naar het volgende jaar ga?

Nee. Een abonnement is alleen van toepassing op één academisch jaar. Het volgende academisch jaar moet je een nieuw abonnement afsluiten voor dat jaar.


Lees meer
Er is iets fout gegaan met de bezorging

Is er iets fout gegaan met de bezorging? Doe dan het volgende: 1. Check goed je T&T code waar het pakket ligt. Check daarvoor https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren.html. Als het pakket bij ons verzonden en heeft de vervoerder het ergens neergelegd, maar weet je niet precies waar? Bedenk dan eerst goed waar het kan zijn. Vraag je huisgenoten […]
Lees meer

Kan ik mijn type abonnement wijzigen (brons/zilver/goud)?

Je kan je abonnement altijd “upgraden” maar niet “downgraden”. Stuur ons een mailtje op [email protected] of bel ons even op! Dan helpen wij je om het abonnement aan te passen.


Lees meer

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
We proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.